Maleisië, Singapore en Bali

2 juli 2019 - Purmerend, Nederland

Zo, de backpacks zijn gepakt. Alleen de laatste paar kleine dingetjes nog en dan kan onze reis naar Kuala Lumpur beginnen. Een rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar Kuala Lumpur. 12 uur lang zitten, filmpjes kijken, slapen, eten, kletsen en vervelen, om vervolgens lekker vier weken samen met Jeroen te backpacken! Onze eerste backpack vakantie samen.

De eerste twee nachten in Kuala Lumpur hebben we geboekt. Een prachtig appartement, tenminste de foto’s zien er prachtig uit, met zoals het hoort een zwembad op het dak met een prachtig uitzicht op de skyline. Morgen weten wij of die foto’s bij ons appartement zijn gemaakt, of gewoon ergens anders in Kuala Lumpur.

Voor de rest hebben we nog niets geboekt. Gister avond hebben we samen nog even wat op internet gekeken voor een mogelijke route en wat slaap plekken bekeken. De richting van onze reis is bepaald, maar we zien verder wel. De bedoeling is in ieder geval om vanaf Kuala Lumpur naar het noorden te reizen in ongeveer 3 weken, dan van Langkawi naar Singapore te vliegen om daar twee dagen rond te kijken, om vervolgens van Singapore naar Bali te vliegen zodat we kunnen bijkomen van onze backpack vakantie!

Voorgaande backpack vakanties hield ik altijd mijn blog bij. De vorige keer in Canada was ik ook voornemens om dat te gaan doen, maar is het er niet echt van gekomen. Daarom heb ik besloten dit jaar iets anders te proberen, namelijk Polarsteps. Je kunt ons volgen via https://www.polarsteps.com/JeroenenKelsey . Hopelijk ga ik dit beter bijhouden. Leuk voor later!

Maar voor de reis begint, eerst nog een ‘dagje’ werken. Even de laatste dingentjes afronden en dat zit schooljaar 2018-2019 er voor mij gewoon op. Bizar, wat een jaar was dit! Van twee maanden uitvallen, naar een stage begeleiding met een positief eind resultaat en een vast contract. Toch een fijn gevoel om mee op vakantie te gaan.

Voor nu sluit ik deze blog. Wie weet pak ik hem weer op als polarsteps niet bevalt.. In ieder geval alvast veel volg plezier via polarsteps! En tot over 4 weken.

Liefs x

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Désirée en Jaap:
    2 juli 2019
    Lieve Kelsey en Jeroen, heel veel plezier...voordeel van Polarsteps is, is dat je bij je verhaal ook de foto's kunt zetten...jij mag graag schrijven, en wij kunnen de beelden dan bekijken :-) :-) geniet van elke dag en maak er weer een mooie reis van..XXX Désirée
  2. Ans schoonhoven:
    2 juli 2019
    Een hele mooie vakantie samen. Wordt vast een hele mooie reis met leuke belevenissen en herinneringen. Benieuwd naar jullie verhalen en foto's op polar steps. Geniet ervan xxx