Leven als een prinses

9 augustus 2017 - Hout Bay, Zuid-Afrika

Wauw wat geniet ik nog steeds. Gelukkig de laatste nacht in mijn hostel was een stuk rustiger. Er lagen drie meiden uit IJsland op de kamer die alle drie graag een beetje wilde uitslapen, tjoe gelukkig een keer 8.00 uur ipv 04.30. Gister ochtend was het dan echt tijd om mijn spullen weer in te pakken en weer door te gaan. Wat kan een mens een troep maken in zo een korte tijd zeg haha. Maar goed het was weer gelukt om alles in die backpack te krijgen. Om 10.00 uur moest ik uit-checken en dat was gelukt. Toen ik vervolgens zei dat ik lekker wilde gaan ontbijten zei die vrouw, sorry maar het ontbijt was tot 10.00 uur. Oh nooo. Nou zegt ze, wacht maar even. Dus zij naar de jongens achter de bar en kwam terug met een smile. Ze zei dat ik een ontbijt kon halen en mijn tas in de kamer kon zetten. In die kamer vertelde ze me dat ze tegen de jongens had gezegd dat ik ziek was en daarom later was haha. Nou prima. Ik kreeg mijn ontbijtje en heb heerlijk rustig aan daar gezeten. Rond 11.00 uur heb ik mijn tas gepakt en een Uber taxi gebeld. In Nederland neem ik nooit een taxi en nu.. nu dagelijks. Lijk wel een prinses die rond gereden wordt haha. Een super aardige taxi chauffeur bracht mij naar Hout-Bay. Ik was wat vroeg maar dat was geen probleem. Ik kreeg een gratis upgrade naar een prachtige kamer. De honeymoon kamer, haha. Tja ook leuk als je daar alleen bent hoor! Een kamer met een heerlijk bed, een bad, uitzicht op de Tafelberg en wauw zo stil! Heerlijk. Echt puur genieten dit haha.
In het huis kreeg ik een kleine rondleiding en toen was het tijd om mijn jurkje aan te doen en op een lig bed neer te ploffen. Heeerlijk even niks. Even rust. Ik heb genoten! Rond een uur over 3 vond ik het mooi geweest en heb ik een heerlijke douch genomen. Hier in Afrika, waar je ook komt, hangen bordjes met bespaar water. Door dat er weinig regenval is geweest heeft Afrika een water te kort. Er wordt dan ook dringend verzocht om het prachtige bad uit mijn kamer niet te gebruiken. Het mooie aan een luxer ding is wel dat ik mijn shampoo en badschuim even kan bijvullen haha. Na de douche was het tijd om richting het strand te gaan, om daar lekker vis te eten. Ik vroeg de man van hier of ik naar beneden kon lopen of toch een uber moest nemen. Hij zei dit is geen vraag. Jij neemt gewoon een uber. Je heb maar een lichaam en een leven en die ga je niet op het spel zetten om een stukje te wandelen. Oke.. Oke.. duidelijk. Ik neem al een uber taxi haha. Dus met de taxi naar beneden en daar heeeeeerlijk vis gegeten. Een van de obers herkende me nog van zondag. Aan mijn blonde haren kan het niet liggen haha. Na het eten vroeg hij of hij niet mee kon naar Nederland.. Uhm? Nee. Dacht t niet vriend haha. Mmmh ik had heerlijk gegeten. Toen weer een uber taxi genomen terug naar mijn plekkie. Daar heerlijk even snel gedoucht. M'n pyjama aan gedaan en op bed gaan chille. Gewoon een avondje niks. Lekker serie kijken en op tijd slapen. Ja ik voelde mij echt even een prinses afgelopen dag haha.

Vanmorgen moest ik om 8.00 uur bij het ontbijt zijn van het mannetje haha. Oke. Dan doen we dat. Een privé ontbijt. Er zijn verder geen gasten hier. Het mannetje ging een eitje voor mij bakken. Vers fruit stond er. Yoghurt. Een heerlijk kopje thee. Een heerlijk zonnetje in mijn gezicht en een strak blauwe lucht. Mmmh wat kan een mens toch gelukkig zijn.

Nu ga ik maar weer inpakken en een taxi bellen richting mijn nieuwe hostel bij Seapoint. Een combinatie tussen een hotel en een hostel. Heerlijk. En dan vanmiddag om 14.00 uur is het zo ver.. tijd voor mijn paragliding. Rennen van een berg en vliegen als een vogel! Mmmh ik kan niet wachten. Ik heb besloten om foto's te laten maken, dus zo dra ik die heb, show ik ze haha!

Voor nu fijne dag allemaal :)
Liefs x

1. Ageeth:
    9 augustus 2017
    Wat een relaxed verslag prinsesje
    Heel veel succes met vliegen, ben benieuwd naar je foto's.
    Groetjes uit Schagen.
  2. Carla:
    Leuk om alles te lezen
    En geweldig dat je het zo naar je zin heb. Geniet ervan dikke kus
  3. Petra:
    9 augustus 2017
    Wauw, wat een leuke verhalen schrijf je. En wat een mooie reis. En dan nu vliegen...yeah...veel plezier. Ik ben benieuwd.
  4. Assunta:
    9 augustus 2017
    Geweldig verhaal weer. Zorg dat je weer met beide beentjes op de grond land X
  5. Assunta:
    9 augustus 2017
    Geweldig verhaal weer, fijn dat je o geniet, zorg wel dat je met beide beentjes op de grond landt X