Bangkok

3 augustus 2016 - Schiphol, Nederland

En dan zit ons geweldige avontuur er gewoon op. Wauw wat hebben wij genoten. Een prachtige herinnering. We hebben zo veel mooie, bijzondere, gekke, leuke, fijne, afzien momenten beleefd. Een avontuur die je mee neemt voor de rest van je leven.

Na de vlucht vanaf Phuket hadden we de taxi naar het hotel gepakt. Daar aangekomen, bleek het systeem stuk te zijn.. dus wij onze tassen gedumpt en een tuktuk naar de shoppingmall gepakt. Jeetje wat een drukte. Niet normaal gewoon. Heel dat ding door gelopen opzoek naar schoenen.. maar dat viel erg tegen. In de new balance shoppen hadden we super leuke schoenen gekocht.. dan wel niet echt voor echte Thaaise prijzen, maar wel wat we zochten. Dus uiteindelijk toch maar daar terug gegaan. Ze gekocht en gillend naar het hotel. Daar even lekker gezwonmen op het dak van het hotel en een heerlijke lasagne gegeten in een van de gezelligste straten van Bangkok. Toen was her weer tijd voor de Koh San Road. Een lekkere bucket besteld en partyee maar. Onze avonden eindigde ongeveer met verkoop borden in onze handen dansend over de straat. Jeetje wat hebben wij lol gehad. Daarna nog lekker staan kletsen en toen lekker naar bed.

Wij hadden lekker uitgeslapen na een super avond en daarna een tuktuk gepakr naar het grand palace. Wij hadden namelijk nog niet echt een tempel bezocht dus het werd wel tijd. Daar gingen we dan. Een bloed heette dag. Pfoe wat een ellende. Bus landingen vol chinezen liepen daar rond. Niet dat was alleeen erg.. maar die parapluutjes waren vreselijk. Zekrr als je niet zo groot bent.. en die thaaie ook niet.. daarbij kwam dat her super duur was en we blijkbaar niet goed genoeg gekleed waren.. dus een hok in waar je een vreselijk overhemd aan kreeg en een doek. Bah! Over verhit begonnen wij ons tempel avontuur. Vreselijk. Na een uur hadden we het wel gezien en zijn we weer gevlucht. Tuktuk terug naar het hotel. Daar onze zwemkleding aangedaan. Daarna lekker gedouched. En op naar de Skybar. Wauw wat was dat geweldig. Wat een uitzicht. Dit was puur genieten. Met een veelste dure cocktail in onze hand hebben wij samen met Suus en Tim afscheid genomen van het prachtige land. Dat wat veel mensen hebben.. dat het een vieze stink stad is.. hadden wij niet. We hebben zo genoten in bangkok. Juist door de diversiteit!
Na de skybar hadden we nog een drankje op de Koh san gedaan en toen was het tijd om in te pakken en lekker te slapen.

Om 6.15 ging de wekker. Nog even douche, een laatste tosti halen en hup naar het vliegveld. Daar kwamen wij Randy weer tegen. We kwamen in een mega rij terecht voor de paspoort controle. Toen wij eenmaal aan de beurt waren hadden we een papiertje weer niet ingevuld, dus dat moeste wij ook nog even doen. Toen achter de douane snel nog ons geld van de schoenen terug gehaald, een boek gehaald voor Margriet en toen werd de finall call omgeroepen dus rennend naar het vliegtuig. Keurig op tijd gingen we zitten en hop naar Dubai. Daar een overstap van 1.5 uut en door naar Amsterdam. Daar stonden de ouders van margriet op ons te wachten, super lief!

Ik wik iedereen bedanken die ik heb mogen ontmoeten deze reis. Ik heb zo een geweldige rreis gehad. Ik heb een geweldige vakantie gehad met Margriet, zo genoten samen echr geweldig.

Dit ws het Thailand avontuur! Er komt vast snel weer een reis aan..

Heel veel liefs en bedankt voor het lezen ♡♡

1. Ada:
    3 augustus 2016
    Hoi Meis, wat een verhalen en wat is dat weer een mooi avontuur geweest. Geniet nog even lekker na. Ik spreek je binnenkort weer.
    Groet Ada