Canada

4 juli 2018 - Tuitjenhorn, Nederland

Een nieuwe blog, genaamd Canada. Niet geheel ontoepasselijk want over 7 uur mag ik online inchecken voor mijn vlucht naar Toronto. Of eigenlijk mijn vlucht naar Jeroen die ik na vijf weken weer heerlijk in mijn armen kan sluiten. Brrr kriebels.

Een blog schrijven stond eigenlijk niet helemaal op de planning. Maar toen ik tegen verschillende mensen vertelde dat ik naar Canada ga, kreeg ik vervolgens de vraag terug, maar schrijf je dan ook wel weer een blog.. Op dit moment heb ik besloten dit wel te gaan doen, mochten er ineens geen updates meer komen, dan zal ik daar wel tot een ander besluit zijn gekomen.. Haha dat merk je dus van zelf.

Een verre vlucht voor een vrij korte vakantie. Ik ga namelijk maar zes dagen naar Canada toe. Eigenlijk om Jeroen op te halen.. Tenminste zo verkoop ik het.. maar diep van binnen komt er voor mij een onwijs grote droom uit, dat is namelijk de Niagara Falls bekijken. Met eigen ogen zien hoe inmens dat is. Ray was er laatst ook al, toen wel via foto's en video's gezien, maar niet echt beleefd of gevoelt. Dus vrijdag ochtend vlieg ik naar Toronto, knuffel ik Jeroen en dan rijden we door richting de Niagara Falls waar wij onze eerste overnachting hebben geboekt. Tevens ook de laatste overnachting, want we hebben besloten dat we het vanaf daar wel zien... mmh als dat maar goed komt.. haha. Vast wel..

Het plan is om vanaf de watervallen rustig naar boven te rijden met hier en daar een stop als we een mooi plekje tegen komen. Op mijn lijstje staan maar twee echte TO DO dingen en dat is namelijk de watervallen en de CN-tower. Wauw wat is dat ding hoog en wat een uitzicht. Gewoon zo een dingetje wat je gedaan moet hebben. Nou gelukkig ben ik daar een echte toerist dus kan ik dat ook gewoon doen!

Vanmiddag ben ik rustig aan begonnen met inpakken van mijn spullen vanuit Tuitjenhorn.. zodat ik die morgen mee kan nemen naar Purmerend om daar morgen avond mijn backpack in te pakken. Ik weet nu weer even heel goed waarom ik het liefst op het laatste moment in pak.. Ik wil namelijk NU weg en niet pas overmorgen.. Inpakken betekend voor mij namelijk vakantie, maar helaas moet ik morgen nog een dagje werken. En dat is hard nodig want het loopt over op het werk. Eigenlijk was dit ook niet een heel geschikt moment om op vakantie te gaan, aan de andere kant wel fijn om even te ont stressen en lekker samen met Jeroen een nieuw stukje op deze wereldbol te ontdekken.

Zoals ik net zei, ik weet niet zeker of ik het daar vol ga houden om dagelijks een stukje te type.. maar mijn extra toetsenbord is in ieder geval ingepakt! Ik ga nu 'lekker' slapen.. des te eerder is het morgen ofzo?! En mag ik fijn aan het werk.. zucht.  Mocht je mij gaan volgen, veel lees plezier! Liefs x

1. Ada:
    5 juli 2018
    Heel veel pret meis. Enne, de CN tower, wel over de glazen plaat lopen hè. Geniet er van.

Groet Ada
  2. Assunta:
    5 juli 2018
    Geniet ervan meis, een hele goede vlucht, op naar een nieuwe ervaring😘
  3. Ina:
    5 juli 2018
    Leuk hoor, wij hadden daar een soort package tour, we gingen met de boot langs de waterval , ergens met een lift naar beneden zodat je achter de waterval kon staan op hurricane deck en in het weekend in de avond vuurwerk. In ieder geval heel veel plezier en ik lees zeker mee. Ina Wagenaar kuiper