Schiphol

6 juli 2018 - Schiphol, Nederland

Zo alles is gelukt.. Backpack en paspoort controle zonder problemen! Gelukkig lukte dit wel allemaal in een keer. Gister behoorlijk wat gedoe gehad om gewoon even in te checken.Als je naar Canada gaat moet je een Visum hebben, namelijk een EtA. Hier betaal je dan 20 euro voor, gewoon om het land binnen te komen.. naja goed dat had ik gelijk gedaan bij het boeken van mijn vlucht. Maar gister met inchecken snapte ik er weer eens niks van.. Jeroen gebeld, Ray gebeld, KLM gebeld.. niemand kon mij verder helpen.. Zucht. Dus maar wat ingevuld in de hoop dat het goed zou komen.. Nou gelukkig ik zit achter de douane dus tot zo ver gaat het goed, nu hopen dat ik vanavond ook het land in mag, zou toch jammer zijn als ik weer terug moet. Maar goed komt vast goed.

Ik ben eer ook weer achter gekomen dat ik toch wel lichtelijk autistisch ben.. Ik vlieg regelmatig en zit als je het vliegtuig binnen komt altijd recht achter in op een even rij bij het raam.. Nu ik dit zo aan het type ben bedenk ik dat het het toch misschien niet lichtelijk is.. haha. Maar goed met inchecken ging dit niet zoals ik hoopte. Namelijke.. de rechterkant zat over vol.. alleen oneven rijen waren vrij.. Zucht. Dit is een test haha. Oke toch maar een stoel aan de linkerkant.. bij het raam.. op een even rij. Tja. Beetje bijgelovig ofzo. Oftewel sukkelachtig. Maar ik heb een stoel, bij het raam.. Dat is fijn.

Helaas heb ik ook vertraging.. 20 minuten. Hopen dat het hier bij blijft.. Ach Jeroen is toch niet anders gewend dan dat ik altijd iets te laat ben! haha.

Op dit moment zit ik achter een computer.. lekker old school, deze blog te type.. Heerlijk mensen te kijken. Op het bord zie ik staan: ga naar de gate a.u.b. Dus dat ga ik nu ook maar doen. Op naar het vliegtuig. Lekker 8 uur chille, boek lezen, filmpje kijken, slapen en kriebels in mijn buik hebben. mmmh nog 9 uur en dan zie ik als het goed is J. weer!

Voor nu fijne dag vandaag. Geniet van het zonnetje en de laatste dag voor het weekend werken! Liefs, kus x

1. Assunta:
    6 juli 2018
    👍😘
  2. Petra:
    6 juli 2018
    Veel plezier kanjer, geniet er lekker van.😘
  3. Ron:
    7 juli 2018