Genoten

15 augustus 2017 - Flic en Flac, Mauritius

Wauw van niks te vertellen naar bom vol met verhalen! Wat een nacht en wat een heerlijke dag zeg! Gister avond gingen wij nog 'even' naar de bar. Hadden beide niet echt zin, maar goed we hadden afgesproken, dus een biertje was het idee. Ze zeggen wel vaker als je geen zin heb wordt het vaak leuker.. nou geloof mij het klopt haha. We besloten te starten met een heerlijke pina colada. De bar kun je zien als een strand tent, maar dan niet aan het strand.. haha. Rustige muziek over het algemeen en vaak de zelfde mensen. Aangezien wij al drie dagen achter elkaar daar komen kennen we ondertussen wat mensen, dus wordt je geda gezegd als je binnen komt haha. Twee kussen of twee handklappen is een begroeting die normaal is voor hier.  We zaten gezellig aan een lang tafel te kletsen. Katrin en ik klagen al vanaf dag 1 over de muziek, dat het te rustig is en dat er meer gedanst moet worden haha. Nou goed wij kregen de telefoon in handen zodat wij de DJ konden zijn. Haha nou daar gingen we hoor. Lekker dans muziekje aan en super veel lol. Naast onze tafel zat een Nederlandse familie. Zij hadden geen idee dat ik ook Nederlands was, tot dat ik de telefoon in handen kreeg haha. ' Leef ' van André Hazes, gewoon omdat je nu moet leven en genieten. De eerste tonen van het liedje was genoeg hahahaha. Iedereen keek op en er ontstond een discussie aan tafel. Huh.. Nederlandse muziek? Hoe dan? Nou uhmmm ik ben Nederlands hahaha, OMG! Nou super gezellig met hun zitten kletsen en met de rest van de tafel. Gedanst gelachen gedronken, wat een feest. Vlak voor dat de kroeg dicht ging kwam er een look a like van Michael Jackson aan haha. Dus hup Billy Jeans aan en kijken hoe hij zou regeren. Hij sprong de dansvloer op en begon te dansen, Hahaah. Geweldig. De jongens van daar dachten mee te kunnen doen, maar het leek er niet op. De jongen bleek vaker op te treden als Michael, haha. Grappig. Miste alleen zn witte vlekken en zn andere neus?.. Haha. Toen wij wilde afrekenen stonden er alleen twee cocktails op de rekening. Toen wij vroegen waar de rest was, bleek het van het huis te zijn, hahaha. Er werken daar wel mensen maar als je er vaker komt dan zie je ineens lokale mensen glazen opruimen en drankjes inschenken, ze zien het als een 'familie' bar en wij zijn geadopteerd! hahaha.
En dan vandaag. Wauw. Wat een super de puper prachtig mooi weer vandaag. We hadden een auto gehuurd. Dus zijn lekker gaan rond scheuren. Links rijden is wel een dingetje. Maar als je het door heb, prima te doen. Een aantal keer onnodig mijn ruitenwissers aan gedaan ipv mn knipperlicht haha. En god wat was ik blij met mijn automaatje heerlijk. Gelukkig allemaal goed gegaan en beide weer veilig terug! Toen we onderweg waren naar een strandje kwamen we terecht in een optocht van allemaal Hindoes. Ik heb geen idee wat voor feest dag het was, maar tjoe wat een mensen haha. Grappig dat wij dan weer in terecht komen. Ik stond zo lang stil dat ik de auto maar even had uitgezet en puur kon genieten. Toen ik weer wilde gaan rijden kreeg ik de auto niet meer aan hahahaha. Leek wel en tomaat, maar gelukkig door dat proberen lukte het om dat ding weer aan de praat te krijgen en konden we verder haha.

Vandaag hebben we de hele dag op een stand gelegen in het zonnetje. Ik ben vandaag verliefd geworden op Mauritius. Ik mocht met mijn voetjes door het witte zand lopen, een prachtige blauwe zee en een heerlijke kokosnoot in mijn handen. Dit was puur genieten. En dit was de reden dat ik naar Mauritius wilden. Dit uitzicht. Dit gevoel. Zo genieten. Wauw. Ontspannen, gelukkig, vrij in mijn hoofd. Mmh jullie snappen het wel.. Ik heb genoten.

Vanavond lekker een drankje doen. Morgen gaan we op dolfijnen tour! Love iT! Hoop ze te zien. Katrin heeft haar onderwater camera mee dus dat is nog leuker!
Voor nu, fijne avond!

Liefs, kus x

1. Assunta:
    15 augustus 2017
    Lekker genieten, gaat jullie goed af! X
  2. Ageeth:
    Het is je gegund xxx
  3. Mama:
    15 augustus 2017
    Wat een heerlijkheid dat je eindelijk Mauritius gezien geproeft en gevoelt het zoals je het in je hoof had. Dikke knuffel en hoop zooooo dat je morgen nog zn mooie dag met de dolfijnen door kan brengen xxx
  4. Ingrid:
    16 augustus 2017
    Super weer!!! xxx
  5. Nicolien:
    16 augustus 2017
    Leuk om je te volgen ; mooie herinneringen maak je