Nog een maand..

2 juli 2017 - Tuitjenhorn, Nederland

Jeetje de tijd gaat nu wel heel erg snel.. vandaag over een maand zit ik in het vliegtuig naar Kaapstad.. bizar. Nog maar vier weken werken bij de gemeente en dan begint het avontuur. Eerlijk gezegd heb ik mij nog niet echt heel goed ingelezen. Op dit moment ben ik nog erg druk op mijn werk.. studie en leuke dingen doen. In Kaapstad heb ik wel wat dingen op mijn lijstje staan. Zo wil ik naar kaap de goede hoop, walvissen spotten, de Tafelberg beklimmen, naar robbeneiland en paragliden. Hoe wat en wanneer weet ik nog niet haha. Owja en pinquins zoeken lijkt mij ook wel leuk.. krijg ik net door van mam!

Als ik aan mijn reis denk, denk ik soms wel, tjoe het is toch wel spannend waar ben je aan begonnen Kels.. als ik er eerst maar ben en met iemand gepraat heb haha. Het zal sowieso goed zijn voor mijn Engels.. al hoop ik snel Nederlanders te ontmoeten haha. Mijn grootste angst is dat ik niemand ontmoet en dus de eerste drie weken echt alleen ben. Maar als ik dan aan Thailand denk.. daar ging contact leggen zo makkelijk. Misschien moet ik het maar gewoon los laten en op mij af laten komen... maar zoals jullie mij kennen is loslaten niet echt een sterke eigenschap van mij...

De misie naar het zoeken van een jurk is helaas ook nog niet gelukt. Met mam ben ik al stad en land afgeweest. Mama heeft gelukkig wel echt een prachtige jurk gescoord. Was ik maar gewoon 10cm langer dat zou al een heleboel schelen. De ene is te lang de ander net te kort.. zucht. De zoektocht gaat nog maar even verder. Zaterdag maar weer naar Amsterdam met mam..

En dan nog de rest van de "handige en noodzakelijke" spullen.. bijvoorbeeld Mn internionale rijbewijs.. belachelijk duur ding als vertaling van Mn rijbewijs.. maar wie weet wil ik wel een auto of scooter huren. Prikken heb ik gelukkig niet meer nodig dat scheelt weer geld en angst! En dan te bedenken dat ik 1 backpack heb voor 5 weken..dat wordt ook nog wel een dingetje geloof ik..

Vorige week heb ik ontslag genomen bij Deen dus straks alle tijd om mij voor te bereiden op mij reis .. want ja.. wat moet ik anders met mijn vrije tijd doen. Blijft toch wel een gek idee dat als ik straks terug kom ik gewoon nooit meer hoef te werken bij Deen. Ik geloof dat ik dat nog niet helemaal realiseer. Vijf jaar lang hebben mijn weekenden in het teken van Deen gestaan.. maar goed nu wel weer meer mogelijkheden om in de weekenden leuke dingen te gaan doen! Bijvoorbeeld de volgende reis bedenken.. Hihi. Moet zegge dat ik nu wel echt heel lang, naja lang.. voor mij doen dan.. niet op vakantie ben geweest dus er nu ook wel echt aan toe ben..

Het aftellen is dus nu echt begonnen! Dit was voor nu weer even mijn blog!

Voor nu fijne avond.. en tot snel :) liefs xx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nancy stokvis:
    3 juli 2017
    Leuk weer een verhaal van je te lezen mop!! Veel plezier met alle voorbereidingen!! Groetjes Nancy xkusxxx
  2. Ageeth:
    14 juli 2017
    Ik ga je volgen :-) geniet vooral Kels!