Nog een week..

26 juli 2017 - Tuitjenhorn, Nederland

Het aftellen is nu echt begonnen. Vanmorgen kreeg ik een mail van Killroy. Beste mevrouw Haan over 7 dagen vertrekt uw vliegtuig.. omg over 7 dagen al.. brrr. In een eerdere blog gaf ik aan dat de voorbereiding al half zo leuk was als de reis zelf. Daar moet ik toch even op terug komen hoor. De laatste weken ervaar ik geloof ik alleen nog maar stres. Stres om mama, stres op m'n werk, stres voor school, stres voor m'n reis. Tja waarom eigenlijk, los laten had ik ooit geleerd in Suriname, maar helaas ben ik dat alweer vergeten. Ik hoef 'gelukkig' nog maar drie dagen te werken en dan heb i echt vakantie.

Dit is het eerste jaar dat ik geen school vakanties tussen door had. Vanaf december tot nu heb ik aan een stuk gewerkt. Daar moet ik nog even aan wennen. Of beter gezegd ik moet beter gaan plannen.. Nu ik echt officieel weg ben bij Deen is daar ook meer ruimte voor. Het blijft een gekke gedachten dat ik gewoon NOOIT meer achter de kassa zal zitten bij Deen. Wat heb ik het daar altijd gezellig gehad. Het afscheid vorige week was goed.. maar gek. Van mijn lieve gekke Deen collega's heb ik een prachtige opblaas donut gekregen, die verplicht mee moet naar Zuid-Afrika.. Ik moet nog even kijken hoe ik dat allemaal ga mee krijgen in mijn backpack, maar ik beloof mijn best te doen.

De komende dagen heb ik gelukkig allemaal leuke dingen op de planning staan waardoor er weinig tijd is om te stressen. Vandaag is het mij gelukt om in te loggen met mijn bookingsnummer bij Qatar. Best fijn idee dat ik weet dat ik tenminste mee mag met dat vliegtuig. Aanstaande maandag om 16.20 uur kan ik online inchecken en dat ga ik ook zeker doen, moet natuurlijk wel een stoel bij het raam hebben.. Anders wordt die reis alleen helemaal niks.

Morgen heb ik een afspraak staan bij Sharon om even mijn wenkbrauwen (bos) bij te werken. Vrijdag avond naar Soraya voor wimpers. Hoef ik mij lekker 4 weken niet op te maken en kan ik zo het zwembad induiken met mijn donut zonder dat mijn mascara overal zit.. Best fijn. Zaterdag middag lekker lunche met mama en Assunta, tja afscheid nemen hoort er bij.Soms voelt het net of ik weer drie maanden weg ga.. maar goed vijf weken is ook best lang. Zaterdag avond nog een verjaardag. Zondag uiteten met papa mama Ray en Cyn, ook wel even gezellig. En dit weekend nog even de laatste spulletjes halen, zoals mijn internationale rijbewijs.. want stel je voor ik besluit toch om een auto te huren en links te gaan scheuren dan heb ik dat ding wel echt nodig!

Maandag heb ik nog een belangrijk gesprek met Henk en Ada  en krijg ik te horen voor  hoe lang mijn contract verlengd wordt... Ik hoop dat ik met een heel fijn gevoel op vakantie mag en kan gaan!

En dan die voorbereiding voor die reis.. het inlezen.. nee daar is het nog niet echt van gekomen..maar goed ik heb nog een vlucht van bij elkaar 12 uur, dus mocht dat niet meer lukkken dan heb ik nog alle tijd in het vliegtuig.

Op dit moment kan ik mij gewoon niet voorstellen dat ik over exact een week in dat vliegtuig zit.. dat mijn reis dan echt gaat beginnen! Tjoe. Ik heb al vaker gezegd hoe dichter bij het komt hoe enger ik het vind.. En geloof mij ik vond het een maand geleden al eng! Haha. Maar goed ik hoor telkens in mijn hoofd 'komt wel goed schatje' en daar moet ik dan maar in geloven.

Het is voor mij nu wel echt tijd om lekker mijn bedje in te kruipen en lekker te gaan dromen over Zuid-Afrika. Wie weet schiet mij nog iets te binnen wat ik mogelijkerwijs wel zou willen doen.. bijvoorbeeld van een brug  van 240m af bungeejumpen.. je weet maar nooit!

Ik ga fijn dromen, slaap lekker voor straks. Troesti x Veel liefs x de zenuwachtige Kels x

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Myriam:
    26 juli 2017
    Ga je gezelligheid missen. Maar dat komt daarna wel weer. geniet van alles wat op je pad komt lieve Kelsey!!
  2. Denise:
    26 juli 2017
    Wauw , wat leik dat ik "mee" mag. Mooie fijne reis. Ik verheug me nu al op je verhalen. You go girl
  3. Renate:
    26 juli 2017
    Heel veel plezier Kelsey! Wat een gave vakantie ga je tegemoet!☀️
  4. Nathalie:
    27 juli 2017
    Ik weet zeker dat alle spanning van je af zal vallen zodra je je backpack hebt ingecheckt, de security bent gepasseerd en klaar bent om te boarden. Dan kun uitkijken naar een heerlijke vakantie met als een van de hoogtepunten de bruiloft van Wesley en Tia!
  5. Assunta:
    27 juli 2017
    Komt goed schatje, wordt een geweldige reis. Lekker van genieten!
  6. Ada:
    27 juli 2017
    Ja, dat werkende leven moet even wennen hé. Lekker idee hoor, die mooie vakantie. Ga er vooral van genieten en het komt echt allemaal goed met je.
    Heel veel plezier. Ik kijk weer uit naar al je verhalen.
  7. Ageeth:
    27 juli 2017
    Heel veel plezier Kelsey, ik ga je volgen en zal aan je denken (en je missen) tijdens het sporten.
  8. Kim:
    Kelsey,
    Super veel plezier!!!
    Maak er n mooie onvergetelijke reis van. Ik ga je volgen!
    Dat de spanning en de zenuwen snel plaats maken voor relaxen en genieten! X
  9. Guus Montenegro:
    31 juli 2017
    Mijn god Kelsey dat gaat nooit goed komen whaaaahahaha straks bevalt het zo goed dat je niets meer anders wil dan heel veel reizen, heel veel ontdekken wat dit mooie wereld te bieden heeft. Zeker meer dan Deen en LP-tjes. Maar goed zenuwen zijn juist goed om te hebben, dat houd je scherp. Alvast heel veel plezier gewenst geniet ervan en laat het vooral over je heen komen. Werken kan je je hele leven nog ;-) un abrazo of Surinaams brazi........Guusie