Nog 1 nachtje..

1 augustus 2017 - Purmerend, Nederland

In pakken en weg wezen.. Tjoe. De hele dag heb ik dat inpakken uitgesteld. Ik dacht ach dat komt wel.. maar goed na het eten was het toch wel echt tijd om die tas in te pakken. Mama had alles al gewassen wat ik graag mee wil hebben. Dus ik heb overal stapeltjes van gemaakt. Een stapel broekjes een stapel shirtjes etc. Zucht zo veel kleding en zo veel troep dat in die ene tas mee moet. Al snel zei ik tegen mam dat het niet ging lukken om alles in die tas te krijgen. Dus alle stappels weer af om van elke stapel iets af te halen.. Voor het oog leek het oke, dus alle kleding per stapel in een plastic tasje gedaan. Zucht zo veel tasjes. Grootheidswaanzin is geloof ik ook een dingetje.. Het paste dus niet! Zelfs niet met een beetje proppen, dus weer alle tasjes af om te kijken of er echt niet nog een extra shirtje/jurkje thuis kon blijven.. Oke vooruit mam dat shirtje mag wel hier blijven en zonder dat jurkje red ik het ook! Gelukkig na drie uur, ja mensen drie uur, passen en meten lukte het eindelijk om die tas dicht te krijgen..

Vandaag kwam ik er weer achter dat ik niet een backpack kan in pakken zonder mijn moeder haha. Oke Kels van de vijf shirtjes mag je er drie mee, ja maar mam.. nee Kels drie.. oke. Keuzes maken is namelijk niet echt een competentie die ik goed beheers. Bij deze mam, bedankt! Anders had ik inderdaad mijn tas op wielen moeten maken. Morgen gaan we samen nog een keer door die tas om te kijken of er echt niet nog iets er uit kan, zodat  het allemaal iets soepeler gaat!

Gelukkig ga ik wel met een fijne gevoel op vakantie. Gister heb ik te horen gekregen dat mijn contract met een half jaar wordt verlengd, heerlijk! Dat geeft nog iets van rust in mijn hoofd. Iets wat ik wel kan gebruiken deze dagen. Ik ben gewoon niet gemaakt voor stres gevoelige situaties haha! Laat mij maar gewoon in dat vliegtuig zitten en alles hier laten, dan hoop ik dat die stres een beetje van mij afvalt. Gelukkig is het gelukt met inchecken. De eerste vlucht (6 en half uur) heb ik een heerlijke plek bij het raam, maar de tweede vlucht (10 en half uur ) zit ik helaas op het hoekje en niet bij het raam. En ja daar baal ik enorm van. Maar goed. niks meer aan te doen..Heb er vandaag al de hele dag over lopen klagen. Was van plan om maar businessclass te gaan vliegen zodat ik gewoon bij het raam kon zitten. Gewoon zoals een klein kind die niet haar zin kreeg.. maar heb toch maar besloten dat dat zonde is van mijn geld..

Morgen om 16.20 uur vlieg ik vanaf Amsterdam naar Doha. Daar vlieg ik rond 02.00 uur naar Kaapstad. In Kaapstad hoop ik rond 11.45 uur te landen. Gelukkig hebben we geen tijdsverschil omdat we op de zelfde lijn zitten. Op het vliegveld wordt ik (als het goed is) opgehaald door iemand. Z'n poppetje met zn bord: Miss Haan. Ik ga gewoon eerst doen of ik het niet ben, kan ik mooi even een foto maken haha en dan op naar mijn eerste Hostel.. Gister maar eens gekeken hoe dat er ook alweer uit zag, maar gelukkig dat zag er allemaal wel super goed uit. Ben heeeeel benieuwd..

Nu moet ik maar eens naar mijn bed gaan en proberen te slapen.. tja proberen. Weet nu al dat het niet echt gaat lukken. Morgen de laatste dingetjes en da hup dat vliegtuig in. Mijn eerst volgende blog zal vanuit Kaapstad zijn, whieehoee!
Voor nu, slaap lekker! Droom mooi en tot snel! Liefs x

1. Mama:
    1 augustus 2017
    Ja het was idd ff een dingetje het inpakken maar ach toch weer gelukt. Morgen begin je aan weer een nieuw avontuur... maar jou kennende maak je snel nieuwe vrienden. En zal je vast en zeker weer mooie nieuwe dingen gaan mee maken. Zolang je maar bij je zelf blijft komt het vast en zeker helemaal goed. IK GELOOF IN JE
  2. Ageeth:
    1 augustus 2017
    Goeie reis en heel veel plezier Kelsey.
  3. Myriam:
    2 augustus 2017
    Maak er wat moois van topper xx
  4. Assunta:
    2 augustus 2017
    Topper, ik kijk uit naar je verhalen!
  5. Petra:
    2 augustus 2017
    Goeie reis. Lekker filmpjes kijken je ben er zo. Veel plezier.
  6. Denise:
    You rock girl
  7. Annemiek:
    Heel veel plezier..
  8. Désirée en Jaap:
    2 augustus 2017
    Heel veel plezier in Z-A maak er weer een mooie reis van...
  9. Carla:
    2 augustus 2017
    Je ben ook wel een top wijf. Heel veel plezier . En ook ik kijk uit naar je verhalen.
  10. Marjan:
    2 augustus 2017
    haha, tas waar ga je met dat meissie heen? veel plezier en een mooie vakantie!
  11. Rosanna:
    2 augustus 2017
    hahaha lekker drolletje!!! Gelukkig is het allemaal gelukt en ben je nu met een vers ingepakte backpack onderweg naar Zuid Afrika. Leuk om je blog te lezen, kijken of het me lukt vanuit Frankrijk ook af en toe even te kijken. Have fun babe!!
  12. Ingrid:
    2 augustus 2017
    Spannend!!! Als ik het goed begrijp zit je nu in het vliegtuig. Goede reis lieverd en we horen morgen weer van je!
    xxx