Tellen tot 10.

10 augustus 2017 - Cape Town, Zuid-Afrika

Na een heerlijke relaxte nacht wss het tijd om terug te gaan naar Kaapstad. Op naar mijn nieuwe hostel/hotel. Ik was wat vroeg maar mocht gelukkig inchecken. Een super mooie grote kamer, met een keuken en aparte douches. Een eigen bedje. Dit keer geen stapelbed.. maar gewoon een lekker bedje! Het weer in Kaapstad wss slecht.. ik kon niet eens de top of de berg zien.. dus ik vroeg de meiden beneden even te bellen voor mn vlucht. Dat deden ze. Oke kom maar terug om 1 uur dan bellen we opnieuw.. dus ik de markt even op.

Naast het hotel zit een overdekte markt (Mojo markt). Super leuk. Allemaal verschillende eet kraampjes en kleine winkeltjes. Het lijkt een klein beetje op de zwarte markt.. maar dan veeeeeel kleiner. Daar een heerlijke wrap met kaas en ei gegeten. Mmh love it.

Na het eten geld gehaald. En toen snel terug. Opnieuw gebeld. Sorry mevrouw. Voor nu zijn er teveel wolken. Bel maar terug in een uur. Dus ik plofte neer op de bank en ben wat gaan uitzoeken voor mn reis. Na een uur belde we opnieuw (14.00). Nee not niet.. bel maar terug over een uur. Zoals jullie begrijpen begon mijn humeur wat achter uit te gaan.. maar goed een misschien is nog geen nee.. dus weer een uur gewacht. Gebeld. Nou mevrouw de wolken zijn beter maar nog niet goed genoeg.. we bellen u terug binnen een uur... zuchtttt.... oke. Om 15.50 belde ze op dat het niet meer ging gebeuren vandaag... maaar als het goed weer is dan mag ik vrijdag ochtend nog. Oke. Doei.

Ik ben lekker even op bed gaan chageijnen en toen kwam Katrin terug. Gelukkig. Even iets leukss. Dus lekker zitten kletsen met de meiden op de kamer en toen naar de supermarkt. Gewoon een broodje gehaald en met katrin samen gegeten. Na het eten een kopje thee gedronken op de markt.. daar kwamen de meiden van de kamer ook bij zitten. Gezellig!

Katrin wilde graag nog een biertje doen aan de overkant dus ik ging mee. Haha. Een pool cafe. Super gezellig. Onwijs gelachen. En kregen nog shotjes omdat het womansday was! Oke. Prima haha. Na een super gezellige avond was het tijd om naat bed te gaan. We konden rollend naar huis haba. Maar zo erg wss het niet hoor! Tijd om te slapen.

Bij een hostel moet er gewoom een regel zijn. Als je snurkt ben je niet welkom. Pff een van de meiden moet denk blij zijn dat ze geen kussen op der hoofd heeft gehad haha. Zucht. Maar goed. Toch een beetke geslapen.

Nu zit ik in een bus voor een wijn toer. Mmmh lekker de hele dag wijntjes proeven en natuurlijk uitspugen.. uhhu.

Nou hoop dat deze dag beter is haha. Nou fijne dag x